I quite winter


You can read this article in english here on



ずっと辞めるべきだと思っていたのに辞めていなかったもの、、、、
The thing I always thought ' I should quite but i didnt,

ついに冬をやめることにしました
Finally I decided to quite winter.

わがままだと言われるかもしれないけど私は思います
自分に向いていない、ベストな状態でいられないものは
辞められるのなら今すぐ辞めるべきだと思います
Some people would say I'm selfish.
But I think everybody should quite what they can't be best condition and not good at


人生は短いのだから、常にワクワクベストの状態でいなくては
ということで、私は自分自身がベストでいられない冬を辞めることにしました
Life is short
I should be excited every time and best
so I decided quite winter 


考え始めてから1年かかりました
It's been a year I started to think about it

テンションもモチベーションもさがり
メランコリックな気分に行動力が下がる冬は
自分の人生にとって無駄なことに気付いたので
私、冬を辞めます♥
I can't keep my motivation and stay melancholic
That's waste!!!I realized
so I quite winter



コメント

人気の投稿